ny vecka

har söndagsångest, mest för att jag inte hunnit de jag skulle i helgen trots de har de varit en toppen helg.
 
Fredags tränade jag med syrran och hängde med vännerna.
 
Lördags följde syrran med så kollade vi på hästhoppning, blir alltid lika imponerad av sporter jag själv inte behärskar. Sedan körde HF en tävling på stan, zoom hette de, en hinderbana. Vi förlorade mot hockeykillarna med 10sek. Ett silver som smakade guld nästan. Åkte till tibro och kollade fotboll inomhus, hem, blev bjuden på mat, kolla handboll och sedan blev de en rolig förfest/utgång. Är alltid lika underhållande att festa med mina fina vän cadario. Hon hade med sig 9kroners sprit från Kina, dem är effektiva, ekonomiskt.
 
En intensiv och fin dag med blandat folk och kvalites tid med systeryster.
 
Idag, söndag har jag hängt i ryd mesta delen av dagen, hos svärföräldrarna. Blivit bjuden på mat och godsaker. Åkit pulka och fått bebismys, bästa medicinen att bli människa igen.
 
saker jag skulle göra som jag får försöka peta in i veckan.
 
- städa
- julklappar
- matlådor
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0