Efter regn kommer solsken.

Måndagar är en bra dag, då är de ladda upp efter helgen och ladda upp för en ny vecka, jag laddade upp med sovmorgon, stor frukost, en sväng på stan, besök hos syster på jobbet, städat ut smyckena och tränade hårt i 2,5 timma. Efter de blev de massa godheter hemma hos majsan med laget för att fira en 30 åring och en 22 åring.

 

Nu myser jag med mannen framför: vart ska vi åka? Jag är skemptisk, hur mycket är egentligen inte uppgjort?

 

smycken som gör avtryck

Örhängen från mamma, finns tyvärr bara ett kvar av varje men idag ska man ju bära ett örhänge. Det vänstra är  från Canada och det högre har jag ingen aning om vart de kommer ifrån.

 

Mitt guldhalsband, självklart! Fick de va mamma, pappa, mormor och morfar på studenten.

Bär de så ofta jag kan.

 

Mitt och Stefans halsband där de står våra namn och datum som vi blev ihop,

tur jag var med när vi beställde dem annars hade de blivit fel datum.

 

Mitt första riktiga "märkes" halsband.

Halsbandet heter "älskar, älskar inte"

 

Ett hjärta av mamma med mig och min syster.

 

Självklart mitt pandora armband,

där varje hänge har en betydelse från olika betydelsefulla människor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0