aktiv dag

Mina armar värker fortfarande, är de ett gott tecken för man tar i? Eller ett dåligt tecken för man är för klen? Optimist som jag är i själen är de givetvis ett gott tecken - jag tog i!

Två glas färskpressad apelsinjuice har jag lyckats få i mig, allt för att skrämma bort bakterierna. Hos mig är dem inte välkomna, även skrivit in mig på diverse bemanning nu, vilket tid de tar.

Glasögon som jag använder så mycket som jag kan eftersom mina ögon

inte mår så bra av linser, till och med på nyårsafton åkte dem på.

Min man är lite mer fåfäng än vad jag är vilket inte är så svårt eftersom

jag princip inte bryr mig allst, trots de så tycker han jag ser ganska smart ut

och älskar mig lika mycket för de, tackar.



en onsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0