Egen musli

Idag gjorde jag nästan 2kg egen musli, luktar fortfarande underbart i lägenheten.

Princip allt gott var med (basen var fiberhavregryn), rostad i olivolja, vatten och honung

- imorrn tar jag stor frukost.

MEN har inte i någon torkad frukt, mycket bättre med färsk frukt som inte innehåller några konstigheter.

 

 

Till lunch fortsatte jag i samma goda bana, kyckling och keso med passionfrukt.

Allt man gillar kan blanndas med keso, frukt, grönskaer, kryddor mm.

 

Efter träningen blev de inte lika bra - mina fina vänner bjöd in sig själva, vilket uppskattas så till handbollen åt vi hemmagjord pizza med bla. mozarella, tomat, annanas, tonfisk, champinjoner. Fanns någon bit på pizzan som alla gillade.

 

 

Nu ska jag krypa ner till en bra film, fast måste sova egentligen.

Imorrn lätt morgonträning, mamma på besök och match.

 

Inte visat min grymt fina sänggavel som pappa har byggt till mig, jag designa och pappa byggde.

Bra teamwork för endast 600 kr för virket.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0