ej fulländad

Att vara ute nykter på krogen, är som är att .. klä sig super fint men inte göra iordning sig i håret - man blir inte fulländad. Äta godis med papper på - man njuter men något som saknas. Att ha sex med kondom - man blir inte intim, kemin blir inte fulländad med musik och folk.

Men att gå ut nykter gör en ännu mer peppad för nästa gång man går ut känns de som att.. klä sig jätte fin och göra den perfekta sminkningen man längtat efter. Få ta bort pappret från karamellen som man sucktat efter så länge, vara kåt men vänta en kväll till för att ladda upp stämningen ännu mer.

Så nästa gång jag går ut, ej nykter kan ni förstå vad som händer.

En snabbis av kvällen:
20.00 - Tacos hos Wisse
21.00 VIP på pitchers
23.00 Glädje
23.30 Helium från en ballong
23.55 En överblick på bogrens
00.30 Bake off
01.00 Soffan film - ?



Nu ska jag äta upp resten av min godispåse, eftersom jag inte drack så gick jag miste om massa kalorier som jag tar in på annat sätt. Kolla klart på gudfadern 2 och ta en riktigt lååång sovmorgon imorgon. vackert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0