En viss ironi, frågan är bara vad?

Årets första semla avklarad, kommer inte ihåg när jag åt en sist. 2 av 5 åt med mandelmassa, skandal! Dagens samhälle vart är de påväg, nu får man välja de man tycker är godast, är de rätt? Inte konstigt att alla har beslutångest i allt, mandelmassa eller vaniljkräm de är inget val, gammal hederlig mandelmassa! PUNKT!

Till de positiva, handbollstjejerna var så himla fina på idrottsgalan och mer handboll i media, supergillas! Till de negativa, vad hände med Sedin, en sån prestation han har gjort under så lång tid, beundrar honom, och vad hände med Hellner, fick höra att jag inte kan förstå hur jobbigt det är att sitta på en hästrygg men förstå vilken prestation de krävs att åka så som Hellner gör. Hästsport är en matriell sport, duger inte hästen byts den ut till yngre och friskare blod. Det är hästen som presterar. OCH ni som tycker jag är en okunnig amatör inom detta ämne så är jag säkert de, men då har media riktat de på fel sätt och inte varit tillräckligt noga med att nå ut med rätt budksapet. Mer artiklar om ryttare som slitar på egna ben tills dem spyr och stoppar i sig exakt rätt kost. Jag har säkert fel och hör gärna andra argument, fram till dess - Grattis hästen!


Är de hästen eller ryttarn som ser vacker ut?

Hästen!

 

Nästan år ska jag skicka in min vän som kandidat,

hon är grym på agilty är väl typ samma sak?

 

Ironi, frågan är bara vad som inte är de i inlägget? hm.


Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Vart fick du luft iftån?

2012-01-17 @ 00:06:00
URL: http://lisbethsd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0