godmorgon

09.00 ringde klockan, sov i 9 timmar ändå helt slut, vart kommer denna trötthet ifrån?
Gick till gymmet i regnet, var där fysiskt men resten av mig var kvar i sängen i någon vacker dröm långt bort, gjorde en övning la mig på mage och försökte hitta tillbaka, vaknade till av ett dunst från en vikt som ramlade i golvet och blev påmind om varför jag var där, gjorde min övning och så höll det på. Efter en timma gav jag upp varken starkare eller piggare, men jag var där iallafall. Det räcknas väl?

Nu ska jag klunka ett stort glas kallt vattet, blöta mig ansikte med kallt vatten, utsätta mitt inre och yttre för kyla. Vakna till! Jag tror jag slarvat med p-piller, hemska piller som bara framkallar ångest och uppsvälld mage. Men dem har sitt syfte, straffet för att lura kroppen. Nu ska jag gå runt naken, beskåda mina diverse olika berg av kläder och disk, titta på dem ett tag till sen undvika dem med att gå på stan, äta med en efterlängtad vän, sedan ska jag ta tag i alla måsten. Skärp dig Ewelina, 2012 är här och jag har nästintill sovit bort de. Snart ska jag vakna ur mitt idre, men snart kanske aldrig kommer, nu är inte snart så NU vaknar jag.

Godmorgon allesammans.

Kommentarer
Postat av: Mamma Lisbeth

Slarvar man med p-pillren kan man få en riktigt uppsvullen magen...

2012-01-04 @ 14:44:49
URL: http://lisbethsd.blogg.se/
Postat av: Mamma Lisbeth

Slarvar man med p-pillren kan man få en riktigt uppsvullen magen...

2012-01-04 @ 14:45:13
URL: http://lisbethsd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0