häng

I söndags hade vi match, de blev en rysare och vi vann, såklart! Efter matchen blev de häng i min soffa, Malin och Linda kom över vi gjrode våfflor, åt popcorn och halvsov till en film. Igår blev de häng hos Lovisa med henne och Linda, vi gjorde pannbiffar och sedan på kvällen blev de bio då hade även Malin, Elli och Dag anslutit sig, först en fika på rådhuset sen bio, mera popcorn.

Idag blev de häng här med Lovisa och Linda, vi köpte massa frukost låg i soffan hela dagen tills träningen och efter blev de såklart -  mat häng här. Mycket häng dem senaste dagarna med världens absolut bästa vänner.

Nu ska jag kolla på en film och hänga med min kille och sova tidigt, eller innan tolv iaf, för imorgon ska jag hänga kl 9 på gymmet med Linda.

Puss och häng ewelina

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0