lediga fredag

Imorse tog jag på mig rosa träningströja och blev motiverad - 1 timma promenad och 1 timma gym. Sedan rullade dagen på, lunch med tjejerna hemma hos fru hanold, stan, fika och kvällen förgyllde min syster med dans och sång. Nu sitter jag med uppsvälld mage efter allt att jag fått i mig. Ibland beundrar jag min magsäck hur mycket som rymms.

Denna världskarta sitter i mitt sovrum - drömmar, mål, upplevelser.

Nålar där jag har vart, måste köpa nya.

Röd färg - där jag vart.

Ska köpa blåa också - platser jag vill till.

För att påminna och inspirera.

 

Denna nya, vackra lampa kommer lysa upp många goda måltider

och kanske göra dem mindre goda - godare.

 

Dagens klipp: http://www.youtube.com/watch?v=d9NF2edxy-M

Dagens film: Colombiana

 

Idag gjorde jag något busigt .. 6mars.



Kommentarer
Postat av: Lisbeth

jag snor din länk och skickat vidare!

2012-01-27 @ 22:50:47
URL: http://lisbethsd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0