milk

Mjölk!

Min mage gillar inte mjölk och dessa produkter, mina smakköttlar älskar mjölk och dessa produkter, vad tänkte gud där? Där är som att en hund och en katt skulle vara siamesiska tvillingar. DET BARA GÅR INTE!

För en tid sen ringde jag min läkare och sa:
- Hej jag tror inte jag tål mjölk.
Han svarade:
- Ja eftersom du är i vuxen ålder så tycker jag du kan sluta dricka mjölk bara och se om du mår bättre.

Jag kände mig super dum, men har jag slutat? nix! Jag är dum. Idag har jag slarvat massa med maten jag vet, idag har det serveras:
- ägg, keso
- yoghurt med ostmacka
- varm oboy med yoghurt.

Mitt huvud mår toppen men min nedre del inte toppen!

När jag blir stor ska jag ha en sån där tavla som Jesper parnevik hade i sitt kök när Carina Berg var på besök, en mjölktavla.

Nu plingade micron, oboyen är klar!!


(dock dricker jag bara lättmjölk, tur de annars hade jag sett ut som en ko)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0