på återseende

Vilken vacker dag.

Har sprungit mig svettig på löparbandet, badat varmt, ätit mammas pajer med en fin vän, varit på biblioteket och blivit skrämd av det tysta,att bli iakttagen. Pratat om livet, framtid och rädslan att misslyckas och lyckas. Skrivit på kontrakt, och nu väntar ett besök på stan, en fredagskväll då folk börjar leva, då folk blir sig själva igen. Sedan ska jag kolla när andra krigar på plan, vilja föds genom kamp, bli motiverad genom att titta. Och sedan avslutas denna vackra dag med en middag hos familjen Krantz, glädje, skratt, prat om allt och ingenting, ta igen missad tid.

Detta halvkonstiga inlägg betyder nog att jag är rik på tankar idag, rik på livet, rik på lycka... eller så är jag nog bara hög på sockret från chokladen som jag absolut INTE fick äta.
Love

en viktig pusselbit i mitt liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0