resor

Idag fyller Stefans mamma 50år, stort GRATTIS! I Augusti bokade hela familjen Krantz (8st) en resa till Thailand, och det var ett riktigt svårt beslut för mig för jag hade ingen aning om hur de såg ut för mig på jobbfront och med handbollen så efter mycket om och men bestämde jag mig för att tacka nej, då kändes de som rätt beslut. Igår åkte dem och är borta ca 17 dagar och just nu suger det. Åkte till Gambia istället när vi hade uppehåll med handbollen som en tröst men just nu hjälper det inte, men det är något jag har bestämt och nu är det som det är.

Tröstar mig från bilder från Gambia.

vi hade sällskap på hotellet.

glädje vid stranden

vi besökte en krokodilpark.

vi besökte en familj med gåvor.

50 kg ris, en massa matolja, buljong, pennor, block och klubbor.

vi besökte en spåman.

 

Nu ska jag: Arbetsförmedlingen, besöka EPAB.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0