Stabilt



De gör ont i mitt hjärta, dragit handen flera gången i brevlådan men tomt
.. ingen lönespec .. Konstigt? nej!

Men ska se till de jag har, jag tränar varje morgon kl 9 vilket jag inte kunde göra förut, jag får umgås med mina vänner varje dag, vilket jag gjorde förutom men inte så här mycket. Jag kan kolla på filmer som slutar sent, de kunde jag inte göra förut, jag kan äta ute på lunchen och en massa saker till.

Sen ska jag inte räkna upp vad jag inte kan göra istället med en stabil inkomst, för de är oviktigt..

Hur som helst är jag lycklig, de smakar så gott de ordet i munnen, en vacker melodi. Har Världens absolut finaste föräldrar som förgyller tillvaron till max. Mina vänner, förstår inte vad jag gjort för att förtjäna dem.

Idag:
morgonträning, lunch med Lollo och Teron pannkakor två dar i rad, nu ska jag kolla Gudfadern, halvsova, träna handboll och ikväll Quiz på Harrys.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0