systeryster

 

Systeryster sov här inatt och jag höll de jag lovade, 07.25 servera jag frukost.

 

- Keso med blodapelsin och musli.

- Ägg

- Juice.

 

Elli kollade skeptiskt på de, tog en tugga, njaa, tog en tugga till, jo men var riktigt gott, tog ytterligare en tugga sen åt hon inte mer. Suck, trots samma blod och gener bär vi inte på samma smak köttlar.

Mysigt hade vi det iallafall!

Sen sov jag två timmar till.

 

Gick en sol-promenad efter jag vaknat till med Linda för optimal laddning tills ikväll, snart går bussen och vi möter serieldarna. Sänds på webben om någon är nyfiken! (mamma&pappa)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Jag har redan kollat upp var och när och fixat konto åt mig och pappa samt instruerat honom. Nu kan inget gå fel ELLER! KBK!!! Lycka Till stumperuttor!

2012-01-30 @ 13:55:14
URL: http://lisbethsd.blogg.se/
Postat av: Lillasyster

Jag tyckte frukosten va jätte god, ja åt mer en halva!!! du va underbar som fixade, måste bara lära mig äta keso till frukt bara! förknippar de med mat annars haha! love you <3

2012-01-30 @ 21:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0