utmaning

Jag har intagit favoritställning i sängen - I pyjamas med ett glas mjölk, dagens sista snus och scrubs på tv.


Kollade nyss på Livs hyllning, som ett barn grät jag, en påminnelse- var rädd om dem du älskar!

Dagens påhitt (inte från min sida) Alla bra påhitt kommer givetsvis från min kloka mor, hon ska gå ner i vikt. GRYM är hon, galet grym! OCH nu ni, hör ... Jag måste sluta snusa då. Denna utmaning antar jag givetsvis, ett beroende är aldrig bra, aldrig. Vare sig de är psykiskt eller fysiskt. Att sluta snusa kommer bara leda till fördelar, men jag har aldrig erkännt att jag är beroende, upp till besvis nu! Jag har redan minskat idag med ... öhh.. 4 st. De ni!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0