Bilder från helgen

Så sjukt vacker helg. I

Fredagen bestod av städning, träning och mys med Lovisa och Dag. Köpte boken "femtio nyanser av honom" föll för grupptrycket och blev fast. Idag, tre dagar senare har jag läst ut den och väntat otåligt på 2an och 3an.

Lördag var de morgontträning sen låg jag och mannen i sängen i 3 timmar, han spelade spel och jag läste och de regnade ut. Bara njöt av att bara vara. På eftermiddagen drog vi till Stefans familj där det väntade 3 rätters. Kommer sno recepten rakt av, var himmelskt! Fick leka med William vilket alltid är lika mysigt, riktigt charmör. Bara Fia (johans tjej) saknades. Hoppas få krama på henne snart.

Sedan blev de spökvandring i Skara, Lovisa som är livrädd gjorde de hela lite mer underhållande. Går till så att man går i fornbyn, utomhus och massa skräck scener spelas upp och på vägen till de olika scenerna går folk och skrämmer en, tar i en uppriktigt sagt.

Söndagen blev de match mot lugi och fy vilken skön vinst, på kvällen blev de häng hos Linda för att sedan somna tidigt!

Idag har jag jobbat, tränat och tagit PB i frivändning, nu är jag med i 80kg klubben, får se om jag någonsin lyckas ta de igen ;) sedan kollade vi på IFK som vann sin match.

Till kvällen blev de kräftor, firade att det var måndag.

Dålig textat och stavfel beror inte bara på mig själv utan även sprucken skärm så får chansa lite när jag skriver.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0