Känsla

Ingen träning idag, känns som ledig dag! Uppskattas och kom lägligt. Vad gjorde jag av min lediga dag då? Efter jobbet stressa jag till vårdcentralen för en massa prover på magen, en gång för alla ska jag få ordning på den. Så länge jag kan minnas har jag haft ont i magen, har stressmage (magkatarr) sen ung ålder och min livsstil gynnar kanske inte. Sex rör skickades iväg och svaren kommer i början av nästa vecka, förhoppningsvis lugnar sig magen bara av att utesluta och att veta.

Sedan kom jag hem, slocknade och sov alldeles för länge. Välbehövligt men straffar sig nu. Om 6timmar ringer klockan och ögonen är som klot. Sorterat tvätt och diskat!

Imorgon är de fredag, efterlängtat!


Grattis fina pappa till god jaktlycka och jag lägger upp bilder på döda djur för jag lever i verkligheten, äter kött och tänker inte säga mer om det :) Plats i frysen finns det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0