Mys

Jag ligger i sängen med popcorn från kastrull, flädercider, tända ljus, helt nya sängkläder och en serie på iPaden.

Stefan ligger i ett svart vardagsrum, men datorn i knät och en serie.

Kontraster, olikheter och respekt. Det är vackert på någon sätt.

Om någon timme blir han trött, kryper ner, pussar mig i pannan och säger godnatt och då kan jag sova. Samma sak varje kväll. Trygghet och rutin. Enkelt och vackert.

Båda gnäller vi, har ont överallt, säsongen är igång. Idag blev jag så där underbart, förjävla trött på träningen. Imorgon är en ny dag, då ska jag springa mig lika trött.

Godnatt från en djup Ewelina ikväll.


Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Du är söt när du är trött!

2013-08-12 @ 22:34:13
URL: http://lisbethsd.blogg.se
Postat av: Ellino

heeelvetee va djup du är! fick nästan ståpäls ;) snyggo

2013-08-15 @ 12:50:42
URL: http://ellinordanielsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0