Klapp på axeln

Aa idag ger jag mig en själv klapp på axeln, det är söndag och klar med förmiddagspasset ca 1,5 timma styrka sen skulle jag löpa lite slutade med 5km idag med. Från att inte sprungit 1m på 6veckor har jag sprungit 1mil på två dagar. Kollade på skidor samtidigt och dem tog ut sig så dem inte kunde stå längre - de blev min inspirationskälla.

Nu ska jag dö i soffan en stund för kl 17 är det dags igen försöker passa på för imorgon går jag på heltid igen, 6veckor sjukskriven är slut och foten är princip hel. 6veckor och är så tacksam att jag har min älskade vän Linda vi har krigat med rehab varje dag kommer verkligen sakna dem stunderna.

Vad har hänt med foten? Jag har haft gips, gått med "robotfot", gjort två röntgen och efter magnetröntgen kunde man se att ledband var av, en kraftig stukning och blåmärke på skelettet. Lärorik tid som jag aldrig vill uppleva igen en hel Ewelina är en gladare Ewelina. Kryckor vill jag aldrig använda igen, ja dem var med på krogen en gång aldrig känt mig så felplacerad.

Nu ser jag fram emot jobb igen och återgå till rutiner. Är så laddad för morgondagen.
Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0