Bam

Sambon och jag sprang milen efter jobbet, efter ca halva var avklarad börjar de spruta näsblod ur näsan. Jätte praktiskt mitt ute i ingenstans, han plockade fram mossa och tänkte trycka upp i trynet på mig jag skrattade och försökte istället riva sönder tröjan de gick sådär. Tillslut fick jag slut på de, andra gången jag blöder idag. Ytliga blodkärl eller så kanske de är väder omslagen som gör mig känslig eller så ville min kropp hitta på ett sätt att få vila lite. Trots detta stop klara vi de under en timma, eller sambon springer ju under 40 när han är i sina bästa dagar jag är glad varje gång jag tar mig runt levande.

Idag ska jag ha ett extra plus för jag har lämnat alla gamla reklamblad och tidningar i återvinningen hoppas Herren ser mig där uppe och ger mig lite bra karma. 22 år och första gången jag bidrar till miljön, katastrof - men.. Jag åker buss till jobbet nästan varje dag de är nästan värt en guld medalj. Fast kan egentligen räkna upp fler grejer jag gör men de tar jag en annan dag för nu ska jag sova så de blir fredag snabbt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0