Egentid

0830 - rehab och känns bra inför läkarbesöket imorgon :) hoppas få börja springa till helgen. 

Haft egentid hela dagen idag, städat, lyssnat på podcast, förberett inför skolan, gjort lax till hela veckan och gått en sväng på stan, fick med mig fyra böcker hem som jag ska börja med ikväll. Sylvia Day hade släppt en nu bok, gillar ni Grey böckerna kommer ni älska hennes böcker. 

Spinning stod på kvällsschemat och tryckte på bra, har precis unnat mig fruktsallad med - persika, melon, hasselnötter, sockerfri choklad och laktosfri grädde.

Nu - bad. 


Goda kryddor och permesan. 




Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Din fruktsallad var lite mer avancerad än min! Det ser jättegott ut.
Nu håller jag tummar och tår för ditt återbesök i morgon.
Kram Mamma!

2014-08-13 @ 20:36:04
URL: http://lisbethsd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0