Ikea och hård träning.

Imorse tog jag och mannen en roadtrip till Jönköping för att besöka Ikea.
Min fina man avskyr Ikea men humöret var på topp, han gjorde ett uppskattat försök, intressera sig och uppmuntra till tankar och idéer. All tid med han jag får är underbar, är så tacksam för att vi umgås så mycket som vi gör. 5,5 och har vi hålla ihop idag, obegripligt och magiskt. Han fick sina 16 köttbullar och var nöjd med de, jag åt jätte god lax och två efterrätter och fick med mig de jag ville hem.

Träningen bestod idag av intervaller på cykel, rehab, styrka och skott mot vägg. Efter var vi bjudna på grillat hos familjen krantz, jätte gott och så kul att få träffa alla. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0