Måndag

Tränade på actic i Hallsberg, sedan blev de en heldag med mammsen. Vi är bra på att spendera pengar ihop, men roligt har vi och det är viktigast. Inredning, blommor, mat och en stopp hos syster och Pontus. 






Klokaste kvinnan jag känner, önskar jag hade hälften så mycket positiv energi som hon besitter. 

På kvällen blev de en cykeltur, vi trampa på så blodkärlen sprack, pappa offra skjortan och fokusera på att inte spy, han är känslig den hårda mannen. 
Mamma bjöd på krabba, färsk majs, kött och goda tillbehör.









En bättra start på veckan kunde de inte bli! Skriver ofta att jag är så tacksam, kanske är tjatigt men de skiter jag i, stoltserar gärna med hur tacksam jag är över min fina familj. 

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Ni är så råa...

2014-08-13 @ 20:42:03
URL: http://lisbethsd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0