Sommar

Igår flytta vi tillbaka till Skövde, över 6 veckor på hemmaplan. Vilken sommar. Trots att kroppen inte varit på topp och mentalt jobbigt ibland så blickar jag tillbaka med värme. Vilka fantastiska människor jag har omkring mig. Fick avsluta med ett bad i sjön, inte badad på 6veckor och jag som är född i fiskarnas tecken älskar att bada. Har även lärt mig att gå, inte långt men jag går med båda fötterna, vad lite kan höra så mycket.

Njutit av sällskapet, familjen, lekt en massa - 5kamp, mamma har bjudit på fantastisk mat och hoppas få ärva den genen - känslan för mat, njutit av vad den svenska sommaren har erbjudit, ätit mängder av glass, spelat spel, fiskat i mängder, skrattat. 2014 kommer bli ihågkommen ett tag framöver.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0