Torsdag

Igår blev de första spinning passet på över 7 veckor, en skräckblandad förtjusning, visste inte om jag ville gråta för att jag var helt slut eller om jag var lycklig. 
För inte så länge sen gick jag med gips och allt jag längtade efter var att kunna gå och att få känna puls, idag kan jag gå korta sträckor och köra spinning plus att jag har fått klartecken att köra crosstrainern också, glädje! 

På kvällen var jag helt slut efter, spinning, core och lite "lek" med boll. 

Grejade lite i hallen och bytte blommor, slängde orkidéer men sparade blommorna i en liten vas, lyx!




Mannen åkte till Danmark idag, borta en vecka och jag laddade upp med glass och chokladsås. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0