Blod

Blöder var och varannan dag, ibland för jag snyter mig, ibland när jag nyser, ibland när jag kommer fram till skolan, under biobesöket, när jag borstar tänderna. Ibland förstår jag att de kommer men ibland börjar de bara smaka blod, suck! 

Läkarn ville att jag skulle komma in direkt när de börja blöda då de var svårt att bränna blodkärl i näsan, fantastiskt svar tyckte jag då det är väldigt svårt att förutspå när jag ska blöda och när de börjar vara 10m från vårdcentralen. Får väl gå dit , sätta mig och snyta mig några gånger så vips - varsågod och bränn. 

Komiskt att jag har en skrattgrop och syster har också bara en fast på andra kinden. Vi delar på allt. 


Somna i nybäddade sängkläder, magiskt! 

Kommentarer
Postat av: Mor

Godmorgon Hjärtat.
Härligt att få en liten glimt av dig så här på fredagsmorgonen, även fast det bara var bild och en tuss i näsan.

2014-02-07 @ 06:51:19
URL: http://lisbethsd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0