Lycklig

Jag är så lycklig lottad, de är ständigt saknade och som ett efterlängtat brev på posten dök de upp, mamma och syster. Hotellfrukost sen lite mys innan de begav sig hemåt igen.

Mamma fyllde upp mitt kylskåp, kärlek! Hon är inte nära på avståndet men ändå ständigt närvarande på något sätt. Efter deras besök fick jag bara mer hemlängtan, sitta i soffan och bara mysa med mamma, pappa, syster och hundarna.

Imorse ringde klockan på 06, curling stod på schemat. Jag gjorde iordning te och tog hand om tvätten sen mös vi innan Stefan åkte till jobbet vid 7 tiden.
När han kom hem hade han med sig blommor och choklad, den mannen vet hur han ska göra mig nykär på nytt. Vi var en sväng på stan och sedan satte vi igång med maten.
Spelade musik, drack vin och tillagade vildsvin, sötpotatis och hemmagjord hallon och blåbärs glass.  Vart jätte lycklad och nu har vi båda matkoma. Kollade på någon film men minns inte namnet på den men spelar ingen roll, lycklig att jag får vara närvarande med mannen i mitt liv och prata om allt mellan himmel och jord.

Nu ska jag sova för imorgon väntar morgonträning sen kalas för Stefans bror.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0