2 veckor

Idag är det två veckor sen jag opererade foten och har levt lika länge med mitt gips, första veckan regna det, vilket passade mig. Sov lika många timmar som jag var vaken och kunde ligga inne med gott samvete. Mamma och pappa servade mig konstant trots att jag ville göra allt själv. (Evigt tacksam)

Jag har varit i Skövde och suttit med på en förfest och varit på allsång men tog taxi hem ganska snabbt, känns som vi har en historia ihop, jag och gipset, trots att jag hatar de, jag vill bada, springa mig trött, vara oberoende så har de lärt mig ett och annat, vad vet jag inte, men erfarenheter kan bara vara goda.

Igår kom värmen och jag är glad att de inte varit 30 grader i två veckor för då vet jag inte vad som hade hänt med mig, idag badade jag i Alice (1år) bebis pool och tänk vad lite kan göra så mycket. 

Mer kommer, ville bara säga att jag lever.

Sista två veckorna har jag alltså, opererat foten, varit på Cloetta och brynneby, lärt mig leva med en fot, tillbringat värdefull tid med familjen, ätit en massa gott, lagat mat, tränat,  fiskat i mängder och kollat serier. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0