spontant

Jag har alltid haft en dröm om att bo utomlands, jag är en soldyrkare och skulle vilja uppleva solens värme flera timmar om året än vad Sverige har att erbjuda. Varje år åker jag alltid utomlands och varje gång är jag tacksam över hur vackert sverige är. 

Vädret speglar mig själv, spontant. För några timmar sen åska de och jag hade en klump i magen och nu är de en fantastisk fin morgon med blå himmel och sol. Jag själv kan känna världens lyckorus och en stund senare har hela världen rasat samma för att en kort stund efter byggts upp av en byggfirma, hur som helst blir det alltid bra oavsett om det är vädret eller mig själv, det finns hopp om oss båda.

Idag är jag lycklig, kanske smittar solen av sig, kanske för att jag har så mycket roligt framför mig. Idag känns det lätt och jag ska njuta hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0