Idioti

Igår såg jag på ett stödprogram, jätte dåligt men var helt slut så orkade inte byta kanal, när de sluta kl 21 så kom energi från ingenstans. Blev så äcklad av alla bakterier så stor städade sovrummet, bar princip ut allt även madrassen och damsög alla ytor som fanns inklusive sängen, torkade, skurade och bytte sängkläder. Idag efter seminariet så var de kökets tur, ut med allt i hyllorna torka rent sen sortera in fint, efter 2 timmars träning tog jag badrummet, skurade golvet för hand med klorin, nu ger jag upp. Om inte alla bakterier är döda nu så får de finnas där.

Imorgon är jag ledig, hel ledig vilket ska ägnas åt tenta plugg och serier. Gjorde även 6 matlådor idag så inte ens de behöver jag tänka på, den där omotiverade november Ewelina tog dig i kragen.

Godnatt. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0