November

November, enligt statistik så är de den månaden vi ökar mest i vikt och den månaden flest par skiljer sig.

Full förståelse för de, mörkret gör så jag inte orkar äta nyttigt, det är mörkt, så mörkt att jag knappt ser mig själv så jag ser inte vad som händer med min kropp, jag försätter med min choklad fram till nyår, de är väl då man ska ta tag i sitt liv igen? Kärleken är de tack och lov inge fel på, idag skulle jag plugga men han pussa mig i pannan och sa gå till sängen och titta på en film istället, min fina man som inte sätter några krav, jag var inte svår övertalad.
Imorgon åker jag till skolan, fast jag inte behöver de, bara för att göra någon nytta.

Kanske ska börja med tre positiva saker.
Idag blir de:
- Tog 70kg i frivändning vilket är PB efter operationerna (annars medlem i 80kg klubben)
- min trolovade.
- stor förbättring på hopp testerna. Nu har jag fått grönt att göra allt, vilken känsla.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0