snö

Praktiken avklarad och godkänd på alla tentor, jag hänger med i utbildningen!
Imorse åt jag risgrynsgröt och knäckebröd med kanelsmak, för att fira årets första snö.
Dock inte lika mysigt när vinterjackan åkte på och jag gick till skolan med ingen sikt på grund av igenimmade glasögon. Idag var det träning i barn HLR som vi ska utbildas senare i , kliver in i salen och upptäcker att jag inte har rätt kläder på mig (KTC-kläder) och glömt att anmäla mig, får helt enkelt gå hem igen..
Ny chans finns att göra i vår annars är jag spärrad till nästa termin.
 
Men nu har jag möjlighet att skriva klart arbetet och kanske hinna gå på bio med mannen ikväll som belöning.
De föds alltid något bra ur de dåliga.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0