Torsdags

I torsdags hade vi världens mysigaste besök i Skövde, kusinen Sandra och hennes Andy. Tack för en jätte mysig kväll, energibost.


Igår (fredag) skrev jag tenta klockan 08.15. 08.00 inser jag att jag glömt legitimation vilket är ett krav om man vill skriva tenta, jag ringer i panik till mannen som ligger och sover, han flyger upp och och på 5min står han utanför högskolan och de bästa av allt är att han ler så där kärleksfullt som bara han kan, trots hans morgonhumör. Sen hamnade jag på plats 21 som är hans tröjnummer, jag måste ha klarat den tentan! 
Läkemedelsberäkning, terminens tuffast tenta, inte så jätte svår men de kluriga är att man måste ha alla rätt för att bli godkänd, ca 50% brukar kugga första gången, nu är de en evig väntan tills svaret kommer...

Efter hade vi en mysdag, bra pass på actic, luncha på stan, spendera pengar, kollade serier, en vän kom över så bakade vi lussebullar och kollade handboll. 




Nu sitter jag på tåget, mot min fina familj. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0