Kram

Man måste först bli respekterad för att kunna bli respekterad, jag är så tacksam för att mamma och pappa gett mig villkorslös kärlek. De har förstått och istället för att skälla så har de lyssnat i mina ungdomsår, detta har lett till att jag inte respektera dem då men respekterar dem desto mer idag, idag tackar jag dem för allt. En hjältes tålamod.

Jag är helt slut nu, tentaplugg inatt, tenta klockan 08 imorse, frågestund med handbollstjejer, filmat våran match, handlat, storstäder den timman jag varit hemma och nu inväntar jag klasskamrater, helt slut och vill ha en kram av mina föräldrar, därav kärleksförklaringen. På med bästa musik listan och så ska jag ge fler kärleksförklaringen till mina vänner, för de är dem värda.







Kommentarer
Postat av: Mamma

Här kommer den största och varmaste bautakramen och jag släpper inte taget först så vi får väl stå här och kramas en stund...

2014-09-28 @ 10:07:19
URL: http://lisbethsd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0