älskade tulpaner

Igår kom familjen till skövde, så efterlängtade och saknade. Vi gjorde tre rätters och hade härliga samtal, efter de kollade vi Stefans match som vann mot Borlänge. Jag fick tulpaner och en underbar vas för att jag nu klarat halvat utbildningen som sjukskterskor utan någon omtenta och räknas nu som färdig undersköterska, fantastisk känsla. Januari har kännts som en lång väntan på de svåra tenta resultatet och i fredags när jag var med två vänner ur klassen kom resultatet, alla hade klarat den och vi princip grät av lycka. 
 
 
åh vad jag älskar min familj och får sån otrolig energi av dem.
På kvällen blev de utgång med underbara vänner.
 
 
Detaljer från lägenheten och de underbara tulpanerna jag fick med vasen, 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0