vinst

Kvällens match mot Heid slutade i vinst, jätte härligt. Nu till de sämsta med vardagsatcher - sömn. Jätte svårt att sova efter sen match och imorgon väntar skola 8-17 sen direkt fys 17-19, matlådorna, smoothien och kläderna är packad för att orka en så lång dag. Får försöka läsa lite böcker så jag tvingar mig att bli trött, ständig favorit här hemma är Sylvia Day. 
 
Dagens plus lista.
  •  När jag sov middag inbilla jag mig att mannen sa att han beställde Linas matkasse, när jag vaknade var jag tvungen att fråga om jag hört rätt, de hade jag. Vad hände  där? Hur som helst jätte roligt att testa på lite ny mat.
  • Mannen och jag har sockerförbud till alla hjärtans dag, det funkar bra, ibland, idag gjorde jag varm choklad på kakao och stevia och daddelbollar som är magiska, detta sockerförbud kommer göra så jag ökar i vikt så mycket jag äter, fördelen är att jag äter rätt och jag orkar mer. Mannen blandade avokado, keso och grillkrydda som man har på knäckemacka, så enkelt och gott. Detta intudecerade jag för ca 1 år sedan och då spotta han bara ut de, men lite tålamod så. Min fina!
  • En av mina fina vänner i Skövdefamiljen fick en Nicole idag, stort grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0