Fredag

Efterlängtade lediga fredag, 4 tentor på 3 veckor och jag lever, välkommen tillbaka Ewelina! Eftersom jag vart princip isolerad så har lägenheten varit prio 27, måste tvätta om kläder för de aldrig kom in i garderoben, men vad gör de :)

Idag har jag städat varenda liten vrå, gjort hallen, sovrummet och köket, tre rum kvar, de tar tid. Men jag är noggrann, lyssnar på poddar och har kak-pause. Även hunnit med att lämna tillbaka böcker till biblioteket, köpt presenter som ska ges imorgon, handlat mat, handlat blommor och lagat mat. 

Nu har jag två måsten kvar innan träningen: räkningarna och vattna blommor. 

Ikväll blir de middag med svärföräldrarna. 


Tekanna på rean. 

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Välkommen tillbaka till verkligheten. Vad skönt att hinna ikapp lite. Bra jobbat! Kram!

2015-03-27 @ 17:54:25
URL: http://lisbethsd.blogg.se
Postat av: hemlig

skriv av dig mer!;D

2015-03-29 @ 18:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0