Det blir av..

Det blir av, flytten.
På onsdag skriver vi på kontraktet och flytten bär av inom två veckor. Snabba puckar!
Kommer princip bo i lådor närmaste dagarna, 7 år ska rensas och packas ner. Läskigt, skrämmande och så himla förväntasfulla. Köpte 10 flyttlådor idag, dem kommer nog fyllas inom de närmaste dygnet. Vart börjar man? Målet är att kasta och skänka så bara favoriterna får följa med. Över 7 år har jag bott i denna lägenhet, tänk vad mycket minnen det finns inom dessa väggar. 17 åriga Ewelina flyttade ihop med en tjej jag bara träffat en gång innan. Började 2 året på gymnasiet, köpte en stor soffa på second hand för 800kr som alla kompisar skulle få plats i. En trea på 76 kvadrat. Som jag älskat och hatat den här lägenheten, lagt ner timmar och pengar, möblerat om, slängt och köpt nytt. Det är dags! Det kommer kännas konstigt, förstår der inte riktigt. Bara att köra.
 
 

Kommentarer
Postat av: Lillsis

DE ÄR PÅ TIDEN :D

2015-11-19 @ 09:09:22
Postat av: ellen elofsson

Oh vad nyfiken jag blev nu :*

2015-11-22 @ 22:35:24
URL: http://ellenelofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0