Intensiv helg.

Vinet hade större effekt i fredags än vad som var planerat, men upp skulle jag, 07.15 gick tåget till Hallsberg. En pratglad pappa kom och hämtade upp mig, han håller på att sluta snusa vilket har resulterat i ännu mer energi, om det ens var möjligt. Älgjakt 09.00 och många härliga ansikten var med, dock så vann djuren denna gång, vilket inte gör mig ett dugg. Charmen med jakt, men jag såg mycket vackert där i skogen.
 
Lyckades sova någon timma, matlagning och så iväg på nattjobb på akuten. Älskar den arbetsplatsen och jag antar att det är kollegorna som gör det ihop med ett varierande och utmanande jobb. Var riktigt trött på motorvägen hem mot Åsbro 07.30. ca 12.00 hade mannen kommit från Skövde till Åsbro så han smög sig in och väckte mig, sen blev de full fart. Hockey i Hallsberg, matlagning och så kom hela härliga björnligan (kusiner, respektive, barn och mormor) det blev underbara samtal, bad och kramar! Tillbaka till Skövde vid 22.00 tiden.
 
Bästa vänner. 
 
 
 
 
Jakten i lördags.
 
 
Mormor Vivianne. 
 
Bettans restaurang levererade en tio poängare. 
 
Underbar kombination. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0