Lugn

Höst, älskade vardag och lugn. 
Denna kurs är riktigt intensiv med massa självstudier. Inte van med det då vi har mycket schemalagt obligatoriska träffar annars. Älskar att bara få vara hemma, min dag idag: 09.00 uppstigning (sovmorgon på en vardag), plugg till 11, tränade en timma, lunch med två underbara vänner, hem och ha matkoma i soffan med Stefan. Åter till kontoret och datorn några timmar, pause med musik och handboll, en sväng till skolan för att skriva ut material och handla, nu åter vid datorn.Jag bestämmer precis över min tid, snacka om lyx. Dessa dagar jag kommer sakna när studierna är över, hemma-mys.
 
 
 
vardagsbild, stökigt och mysigt. Sovrummet, fristaden. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0