Besök

Fick besök i drömmen förut. Kunde verkligen känna dina starka händer när vi hjälptes åt att komma ur båten. Solen sken. Du som hade huvudet på skaft, var smart, intelligent. Du som var så obeskrivligt generös på alla plan. Vaknade med tårar, du var så närvarande. Jag önskar jag kunde ringa dig, sitta ner och prata. Jag hade behövt prata med dig, vi/du/alla var inte klara. Du hade så mycket att ge, och du gav, tacksam för den kunskapa du spred. Men jag vill prata, rådfråga, lyssna och inspireras. Imorgon ska jag ringa din syster!
Tack för besöket morfar. 

Kommentarer
Postat av: Sandra

<3

2015-09-17 @ 10:18:25
Postat av: Ellino

<3

2015-09-20 @ 20:16:14
Postat av: ellenelofsson

dina ord beskriver så bra, känslan är obeskrivlig just i stunden när de känns så närvarande men sen så hemsk när man förstår verkligheten... De hade så mycket mer att ge.. <3

2015-09-21 @ 12:42:42
URL: http://ellenelofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0