Bord

När man vill ha ett unikt och stort bord med tillhörande bänk så ber man far sin. Stort tack! Långgatan är mer är nöjda.

Bordet är i gran och pallen i tall. Tallen drog jag, mamma och Elli upp ur vissbodasjön, hade blåsigt ner och är säkert över 300år gammalt. Roligt att kunna ta tillvaro och ha en möbel med historia. Betsat i vitt och sedan lackat.




Mannen har skämt bort mig med fantastisk mat varje kväll denna vecka. Vilka män jag har i mitt liv.
Dagens andra guldkant i vardagen är att TV:nu är uppe i köket, därför kanske mannen spenderar mer tid där, taktiskt drag av mig. Mamma drog kopplingar, något de två inte kan? Kompletterar varandra fantastiskt. Tack!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0