Morgon hos föräldrarna..

Vilken perfekt morgon det var. Var i Västerås igår, kollade på Stefans match. Blev senare än vi trott så Lisa sov kvar i Åsbro, hon åkte runt 06.30 imorse så då gick jag även upp. Mamma hade jobbat natt så tog ut Koda till mig. Vi hade en mysig morgon, kokade ägg, läste böcker till c-uppsats, njöt av tystnaden och stämningen. 
Tog en sväng till IKEA, arbetsintervju och så hem till syrran. Pussla, läste bok och tränade en stund. 
Nu åter till Skövde efter att fått en hel kasse med godsaker från mamma och pappa, TACK!
Intersiv vecka väntas men så himla rolig men först ska jag andas lite, hjärtat har slagit dubbelt idag så lägger mig tidigt i sängen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0