Min själsfrände

Dagens påminnelse, tala om för dem du håller kärt hur mycket de betyder för dig.
Dagens hyllning går till min syster, min själsfrände, livskamrat och bästa vän. 
 
Min lillasyster som är så stor i hjärtat, själen och sinnet. Jag hyser sådan enorm kärlek och respekt för den lilla kvinnan, som är skör, sårbar, stark och symboliserar livet. Hon påminner mig om så mycket, hon är nostalgi och framtiden på samma gång. Jag skulle gå över eld för att göra henne lycklig. Min stöttepelare, hon står ut med min ångest, mina funderingar, rastlöshet, hon lyssnar, ger råd, skrattar åt mig samt med mig, lyfter, lyckats ta fram mig, forma mig till den jag vill vara.
 
Med dig längtar jag efter vad varje dag har att erbjuda.
Livet är en fest med dig och du finns även där på bakfyllan, haha!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Brukar gå in och läsa denna ibland! Älskar dig

2016-10-27 @ 10:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0