börjar bli sommar

 
Jag och stefan tog en tripp till stugan förra helgen, åkte efter 21 på kvällen och han inte köpa frukost. Vi tog lite de vi hade hemma, jordgubbar och champange.
 
 
Bra team.
Vi fick en riktigt sommardag med sol, rose, grill och årets första dop x 3.
 
 
jag och syrran kanske måste börja använda överdelar, inte för sällskapets skull utan för kortens. 
 
 
åh vad jag älskar denna hund.
 
 
Fina mamma med de snällaste ögonen.
 
 
En av fördelen med mammas viktnedgång är hennes kläder, som hon vill kasta men som jag prompt vill bära. Klänning i bra kvalite som luktar gott.  
 
Badade hundarna, en älskar det och en avskyr det. 
 
 
Mina 6 veckor praktik är över, idag var jag ledig och har verkligen återhämtat mig. Sprungit intervaller, haft picknick, hjälpt en vän att flytta, tittat på handboll, härligt kompis häng och myst hemma med en film. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Veronica Wallgren

Vad härligt det ser ut :)

2016-05-14 @ 10:44:20
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0