Levande energi.

Min mamma. 

Jag önskar jag kunde beskriva den där magiska känslan jag upplever när jag tänker på dig, finns inga ord som kan beskriva det. Stolt, modig och skör. Dina kramar är de mest varmaste och dina blickar de mest omtänksamma. Du uppmuntrat, utmanar och växer.
Du väljer livet. Du ser det fina i allt, i en blomma, en Citron fjäril, i smaker, i ett samtal, i en tågresa. Med dig är livet en fest.
Du har curlat oss med kärlek, överröst och ändå lyckats uppfostra två självständiga kvinnor. Du har lärt oss att ingenting är omöjligt, att våga prova, allt går med bara ett leende.

Du prioriterar din omgivning före dig själv och har aldrig hört dig klaga, träningsvärk är en härlig känsla, regnet svalkar, hundar som skäller gör livet levande, en bil som krånglar är bara materiella ting. 

Du är hjälte i mänsklig skepnad.
Du är fan bäst! 


Denna bild får även symbolisera mammor som är hjältar i en skepnad formad som en ängel. Shit, vilket jobb ni gör alla mammor. Respekt! 





Kommentarer
Postat av: Jessica Högberg

Vilken fin mamma hyllning!

2016-05-29 @ 13:52:18
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0